Тест "Ознаки лідера

Інструкція: на кожне твердження вам необ­хідно відповідати «так» або «ні», застосовуючи принцип «як правило».
1.    Я не ніяковію та не відступаю у важких ситуаціях.
2.  Легко можу переконати в чомусь моїх друзів.
3.    Мені зазвичай вдається досягти того, щоб усі навколо добре працювали.
4.    Організовуючи якусь справу, намагаюся зацікавити нею учасників.
5.    Я регулярно оцінюю свою роботу та свої успіхи.
6.  Добре відчуваю настрій своїх партнерів.
7.   Зазвичай я досягаю того, чого прагну.
8.   Приймаючи рішення, я перебираю кілька варіантів.
9.   Вирішуючи проблеми, використовую досвід інших.
10.   Я готовий ризикувати, щоб отримати по­трібний результат.
Ключ до тесту: за кожну відповідь «так» — 1 бал.
Інтерпретація
1—3 бали. У вас невеликий лідерський потен­ціал. Швидше за все, ви просто ще не працювали над його актуалізацією. Вам варто замислитися над своєю звичайною поведінкою, якщо ви хо­чете стати лідером.
4—6 балів. Ваш спосіб життя свідчить про те, шо ви переважно самі визначаєте перебіг життя. Але вам є ще над чим попрацювати, щоб іще більше контролювати події, які відбуваються з вами.
7—10 балів. Ви майже цілком контролюєте життєву ситуацію. Ваші очевидні лідерські зді­бності приваблюють людей. Ви отримуєте задо­волення від своєї діяльності. Але будьте обережні, намагайтеся не кривдити оточення