Тест "Визначення самооцінки"

Тест містить 32 судження, з приводу яких можливі п'ять варіантів відповідей, кожна з яких ко­дується балами за схемою:
•   дуже часто — 4 бали;
•   часто — 3 бали;
•    інколи — 2 бали;
•    ніколи — 0 балів.

1.    Мені хочеться, щоб мої друзі мене підба­дьорювали.
2.   Постійно відчуваю відповідальність за до­ручену мені роботу.
3.  Я турбуюсь за своє майбутнє.
4.   Багато хто мене ненавидить.
5.   Я менш ініціативний, ніж інші.
6.   Я турбуюся за свій психічний стан.
7.   Я боюсь виглядати дурнем.
8.   Зовнішній вигляд інших набагато кращий ніж мій.
9.   Я боюсь виступати з промовою перед не­знайомими людьми.
10.  Я припускаюсь помилок.
11.   Шкода, що я не вмію як слід розмовляти з людьми.
12.  Шкода, що мені бракує впевненості у собі.
13.   Мені хотілося б, щоб мої дії частіше схва­лювали інші.
14.  Я надто скромний.
15.  Моє життя не приносить користі.
16.  Багато хто неправильної думки про мене.
17.  Мені ні з ким поділитися своїми думками.
18.  Люди чекають від мене багато.
19.   Люди не дуже цікавляться моїми досяг­неннями.
20.  Я трохи бентежуся (ніяковію).
21.  Я відчуваю, що багато людей не розуміють мене.
22.  Я не почуваюся в небезпеці.
23.  Я часто хвилююсь і даремно.
24.  Я ніяковію, коли вхожу до кімнати, де вже сидять люди.
25.  Я постійно почуваюся скутим.
26.   Я думаю, що люди говорять про мене за моєю спиною.
27.  Я впевнений, що люди майже все сприй­мають набагато легше, ніж я.
28.   Мені здається, що зі мною має трапитись якась неприємність.
29.   Мене хвилює думка про те, як люди став­ляться до мене.
30.   Шкода, що я не такий комунікабельний.
31.    У суперечках я висловлюю свою думку лише тоді, коли впевнений у своїй правоті.
32.    Я думаю про те, чого сподіваються від мене друзі.
Щоб визначити рівень самооцінки, необхідно звести бали за всіма 32 судженнями.
0—25 балів — високий рівень самооцінки, за якою людина правильно реагує на зауваження інших і рідко сумнівається у своїх діях.
26—45 балів — середній рівень самооцінки, коли людина рідко страждає від «комплексу не­повноцінності» й лише час від часу намагається підлаштуватися під думку інших.
46—128 балів — низький рівень самооцінки, за яким людина важко сприймає критичні за­уваження на свою адресу, намагається завжди враховувати думки інших і часто страждає від «комплексу неповноцінності».